Вчені довели однорідність Всесвіту

Вчені довели однорідність Всесвіту Вчені довели, що у Всесвіту немає напрямку © realityzone.ru
Дослідники використали карти космічного мікрохвильового випромінювання.

Вчені з Університетського коледжу Лондона і Імперського коледжу Лондона заявили про те, що у Всесвіту немає напрямку, він не витягується і не обертається. Розрахунки вчених показали, що шанс на неоднорідність Всесвіту становить 1 до 121 тисячі. Висновки дослідників опубліковані в журналі Physical Review Letters.

У ході дослідження вчені використали карти космічного мікрохвильового випромінювання (СМВ): світла, яке з'явилося відразу після Великого Вибуху. За допомогою карт вчені визначили інтенсивність і поляризацію СМВ.

Раніше вчені шукали патерни (характерні риси) на карті CMB, які могли б вказати на обертання Всесвіту. У новому дослідженні було розглянуто широкий діапазон всесвітів з певними напрямками обертання і патерни, які вони могли б залишити на карті CMB. Всесвіт, що обертається навколо однієї осі, наприклад, утворив би спіральні патерни, а Всесвіт, що розширюється з різною швидкістю вздовж різних осей, призвів би до утворення витягнутих холодних і гарячих плям.

Дослідники спробували знайти подібні патерни у спостережуваних картах СМВ і виявилося, що ніяких збігів знайдено не було, а значить, у Всесвіту немає напрямків.

Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили загадкові спалахи, які можуть бути доказоміснування паралельного Всесвіту. Світіння було виявлено під час аналізу карти реліктового випромінювання, яке також називають "Луною Великого вибуху".