Для початку роботи з додатком необхідно вибрати список покупок, а потім вартість отриманого кошика можна порівняти в різних супермаркетах. Зараз Costless працює з декількома великими мережами Києва - "Ашан", "Фуршет", "МегаМаркет", Novus, Fozzy та інших. Представники проекту зазначають, що ведуть переговори з магазинами "АТБ", "Фора" і "Еко Маркет". Протягом найближчих трьох місяців команда планує додати в базу ще три мережі.
Ціни в додатку оновлюються раз на тиждень, а акції – раз на два дні. Також в програмі можна надіслати чек товару, щоб актуалізувати його вартість. За відправлення чеків сервіс буде відправляти бонуси за спеціальною програмою. Ці бонуси можна буде конвертувати в передплачені картки торгових мереж або в реальні гроші - на телефонний рахунок або банківську карту.
На даний момент програма працює тільки для супермаркетів у Києві, а після липня цього року розробники планують вийти і в інші міста.
Раніше стримінговий сервіс Netflix створив додаток Coach за аналогією з серіалом "Чорне дзеркало". В одному з епізодів серіалу Hang The DJ сервіс шукав бажаючим пару і вказував час, який вони проведуть разом. Після закінчення цього терміну хлопець і дівчина повинні були розлучитися.