Американська компанія планує відкрити готель на орбіті планети Земля - Технології - dt.ua

У США планують відкрити перший в історії космічний готель

16 вересня, 18:42 Роздрукувати

На борту космічного готелю буде можливо грати в баскетбол і сидіти в барі в умовах низької гравітації.

Комерційна американська організація The Gateway Foundations розповіла про свої плани відкрити перший в історії космічний готель, який буде знаходитися на орбіті Землі, передає ABC News.

Згідно з інформацією на сайт компанії, що обертається космічна станція буде створювати штучну гравітацію різної швидкості. Запуск готелю планується до 2025 року. У свою чергу, розробники очікують близько 100 відвідувачів щомісяця.

За словами старшого архітектора космічної станції Von Braun Тіма Алаторра, на борту комічного готелю буде безліч розважальних заходів, включаючи баскетбол, батути і скелелазіння з низькою гравітацією. Крім того, на станції будуть доступні ресторани, бари, майданчика, де будуть влаштовувати концерти, покази фільмів і семінари.

"Хоча спочатку космічні подорожі зможуть дозволити собі лише заможні люди, кінцева мета — зробити цей досвід доступним для всіх", — сказав Алаторр.