Наголошується, що, незважаючи на те, що це тестова ділянка, державне агентство доріг вже подало карту розміщення подібних трас по всій країні. Згідно з планом, до 2030 року 70% автомобілів Швеції повинні будуть відмовитися від використання викопного палива.
Для підзарядки електромобіль повинен мати спеціальний струмоприймач, що встановлюється в задній частині машини. В кінці цієї ділянки дороги струмоприймач відключається від рейки. Електрифікована дорога розділена на 50-метрові секції, кожна з яких подає електрику, тільки коли автомобіль проїжджає над нею.
"Якщо ми електрифікуємо 20 тисяч кілометрів автодоріг, цього, безумовно, буде достатньо. Відстань між двома магістралями - не більше 45 кілометрів, і електромобілі зараз їздять на такі дистанції без підзарядки", - заявив виконавчий директор консорціуму eRoadArlanda, який розробив проект, Ханс Селл.
Наголошується, що така система підзарядки ("активна підзарядка") означає, що акумулятори електромобілів можуть стати меншої ємності.
Tesla представила електричну вантажівку і спорткар у листопаді. Вантажівка Tesla може проїхати без підзарядки 800 кілометрів, а після півгодинної зарядки ще 650 кілометрів. При максимальному завантаженні (близько 36 тонн) вона розганяється від 0 до 100 кілометрів на годину за 20 секунд.