Метеорит - У небі над Австралією пронісся метеорит - Технології - dt.ua

У мережі з'явилося відео падіння метеорита в Австралії

30 серпня, 2018, 17:15 Роздрукувати

Метеорит впав увечері 28 серпня.

Метеорит згорів в атмосфері 28 серпня © Naked Science

У мережі з'явилося відео падіння метеорита, який пронісся ввечері 28 серпня над містом Перт в Австралії. Як повідомляє Naked science, подію зафіксувало безліч камер відеоспостереження, які були встановлені на житлових будинках та камерах відеоспостереження.

"Ми почули шум, побачили світло і подумали, що це блискавка, але гуркіт, який пішов, точно не був громом. Шибки у вікнах і сам будинок затряслися від удару, собака зійшла з розуму. В Йорку всі вибігли назовні, думаючи, що небо впало на землю", - розповів один з очевидців Робін Гаррат.

Вчені з Університету Картина почали тріангуляцію, щоб визначити, де впав метеорит. За словами дослідників, спалах був надзвичайно яскравим, тому існує ймовірність, що об'єкт був дуже великим.

"Ми отримали зображення з різних камер, що значить: ми зможемо точно тріангулювати те, де пролетів метеорит, визначити, яка у нього була швидкість і який розмір. Ми дізнаємося, де він приземлився і з якої частини Сонячної системи прибув. Зазвичай вони летять зі швидкістю 17 кілометрів на секунду у верхніх шарах атмосфери, але якщо він пізніше знизив швидкість до чотирьох, то, ймовірно, зберігся", - розповів професор університету Філ Бленд.