Китайські вчені заявили про народження генетично модифікованих близнюків - Технології - dt.ua

У Китаї заявили про народження перших у світі генетично модифікованих близнюків

26 листопада, 11:15 Роздрукувати

Близнюків назвали Лулу і Нана.

Вчені заявили про народження перших генетично модифікованих близнюків

Група китайських вчених під керівництвом Хе Цзянькуя з науково-технологічного інституту в Шеньчжені заявила про те, що їй вдалося створити перших у світі генетично модифікованих близнюків. Як повідомляє CNet, гени близнюків були відредаговані за допомогою технології CRISPR-Cas9, яка дозволяє знайти в ДНК потрібний ген і видалити або підправити його.

Наголошується, що вчені відредагували тільки один ген - CCR5, що має знизити ризик розвитку у них ВІЛ. Вчені стверджують, що дівчатка-близнюки Лулу і Нана "народилися такими ж здоровими, як і інші діти" і що технологія редагування спрацювала безпечно, вплинувши тільки на один ген.

Варто зазначити, що заява про народження генетично модифікованих близнюків поки не була підтверджена незалежними експертами, а результати дослідження не були опубліковані в науковому журналі.

Читайте також: Вчені зареєстрували другий випадок зараження людини щурячим вірусом гепатиту

В 2016 році дозвіл на редагування геному людини отримали вчені з Великобританії. Дослідження будуть проводитися з ембріонами, зачатими за допомогою донорського матеріалу в лабораторних умовах. Ембріони будуть вивчатися впродовж двох тижнів і не можуть бути імплантовані жінкам для подальшого розвитку вагітності.

Випуск №47, 8 грудня-14 грудня Архів номерів | Зміст номеру < >