У ході еволюції людина може стати схожою на тюленя – вчений

У ході еволюції людина може стати схожою на тюленя – вчений Вчений спрогнозував еволюційний розвиток людини © Naked Science
Причиною перетворень стане підвищення рівня моря і зміна умов життя на Землі.

Палеоантрополог Метью Скіннер з Кентського університету прийшов до висновку про те, що людина в ході еволюції може стати схожою на качку, тюленя або моржа. Разом з тим, таке перетворення не означає, що Homo sapiens втратить свої позиції або вимре. Про висновки вченого повідомляє видання The Telegraph.

Причиною метаморфоз, які відбудуться з людиною, стане підвищення рівня моря і викликані цим глобальні зміни умов життя на Землі. Людина буде вимушена пристосуватися до нових умов і одним з перетворень стане устворення кінцівок з перетинками, що дозволить швидше переміщатися у воді.

Кінцівки подовжаться, а об'єм легенів буде скорочений. Щоб краще бачити в каламутній воді, трансформуються очі людини, які стануть схожі на очі представників сімейства котячих. Умови низької освітленості призведуть до того, що в оці позаду сітківки може утворитися новий шар тканини – тапетум. Він є особливим шаром судинної оболонки ока. Тапетум вважається свого роду біологічною відбиваючою системою, яка потрібна, щоб добре бачити у темряві. Вода найчастіше буде холодною, тому Homo sapiens також отримає більше жирової тканини для збереження тепла. Така людина дійсно буде дуже схожою на тюленя.

Naked Science

Крім того, вчений зробив прогнози і про те, як буде виглядати людина в разі падіння астероїда або за життя на інших планетах. Якщо на Землю впаде величезний астероїд, що призведе до настання льодовикового періоду і зниження проникності атмосфери для сонячного світла, шкіра і волосся людини стануть світлішими, що сприятиме кращому засвоєнню вітаміну D. Ніс і обличчя будуть більшими, а крім цього, збільшиться кількість волосся. Все це дозволить вижити в суворих умовах крайнього холоду.

А ось "марсіанська" людина зміниться в бік зменшення розмірів тіла. В умовах колонії на Червоній планеті у неї в жодному разі не буде природних ворогів, а необхідність фізичних навантажень зійде нанівець. Через наявність великої кількості вже готової їжі, щелепи зменшаться, а зуби взагалі зникнуть. Це призведе до того, що навіть дорослий "марсіанин" буде схожий на немовля. А ось головний мозок (у порівнянні із загальним об'ємом тіла) збільшиться.

Раніше палеонтологи з'ясували, що почати стрімке зростання і досягти сучасних обсягів дозволив головному мозку наших предків саме перехід на дієту з великою кількістю крохмалю та інших висококалорійних вуглеводів трьох мільйонів років тому.