Галактика - У далекої галактики виявили найбільший газовий хвіст - Технології - dt.ua

У далекої галактики виявили найбільший газовий "хвіст"

22 грудня, 2015, 13:06 Роздрукувати

"Хвіст" простягається на відстань 250 тисяч світлових років.

© NASA

NASA
Дослідники NASA виявили найбільший газовий хвіст у галактики

Астрономи за допомогою рентгенівської обсерваторії "Чандра" виявили біля галактики Zwicky 8338 величезну смугу газу. Ця смуга, або рентгенівський "хвіст", швидше за все, представляє собою газ, який виривається з галактики під час її руху крізь велику хмару гарячого міжгалактичного газу. Як повідомляється на сайті NASA, довжина "хвоста" складає 250 тисяч світлових років, що робить його найбільшим з усіх, виявлених на даний момент.

"Хвіст" був виявлений у галактики Zwicky 8338, яка розташовується на відстані 700 мільйонів світлових років від Землі. Довжина "хвоста" більш ніж в два рази перевищує діаметр Чумацького Шляху. Температура газу, який входить до складу хвоста, становить близько 10 мільйонів градусів.