Телескоп TESS відкрив три нові екзопланети недалеко від Землі - Технології - dt.ua

Телескоп TESS виявив три нові екзопланети

31 липня, 13:13 Роздрукувати

Дві з них належать до класу, який не зустрічається в Сонячній системі.

Система розташовується на відстані 73 світлових років від Землі © NASA

Телескоп TESS відкрив три нові екзопланети, що обертаються навколо зірки, розташованої на відстані 73 світлових років від Землі. Як повідомляє NASA, одна з планет трохи більша за нашу, а дві інші відносяться до класу, який не зустрічається в Сонячній системі.

Зірка UCAC4 191-004642 на 40% менша за Сонце, а температура її поверхні приблизно на третину нижча. Вона розташована в сузір'ї Живописця.

Найближча до зірки планета, швидше за все, кам'яниста і на 25% більша за Землю. Вона здійснює оберт навколо світила за 3,5 дня і знаходиться до нього в 13 разів ближче, ніж Меркурій до Сонця. На думку дослідників, маса TOI 270 b приблизно в 1,9 рази більша за масу нашої планети.

Екзопланети TOI 270 c і d більше Землі в 2,4 і 2,1 раза відповідно. Вони здійснюють оберт навколо зірки за 5,7 і 11,4 дня. Обидва небесних тіла схожі на Нептун, але приблизно в два рази менші за цю планету. Вони складаються в основному з газу і важчі за Землю в сім і п'ять разів відповідно. Вчені сподіваються, що спостереження за планетами дозволять визначити процес формирвоания таких "міні-нептунів".