Сучасні люди пережили неандертальців завдяки вмінню шити теплий одяг – вчені

Сучасні люди пережили неандертальців завдяки вмінню шити теплий одяг – вчені Стародавні люди шили складний теплий одяг
Стародавні люди могли виготовляти одяг, який нагадує парки сучасних народів Півночі.

Вчені заявили про те, що вміння шити більш якісний теплий одяг дозволило сучасним людям отримати перевагу перед неандертальцями. Результати досліджень вчених були опубліковані в Journal of Anthropological Archaeology.

Сучасні люди з'явилися в Європі, яку населяли неандертальці, приблизно 42 тисячі років тому, під час льодовикового періоду. Через деякий час неандертальці повністю вимерли, причини чого дослідникам досі невідомі.

Тепер же вчені проаналізували археологічні розкопки, які стосуються навичок пошиття теплого одягу, і склали список сімейств тварин, чиї шкури використовувалися при виготовленні теплого одягу і порівняли те, наскільки часто їхні рештки зустрічалися в поселеннях стародавніх людей і неандертальців.