Друга Земля - Спалахи на Проксимі Центавра могли знищити життя на планеті біля неї - вчені - Технології - dt.ua

Спалахи на Проксимі Центавра могли знищити життя на планеті біля неї - вчені

27 лютого, 2018, 17:01 Роздрукувати

У березні минулого року на зірці стався потужний спалах.

Потужні спалахи на Проксимі Центавра могли знищити життя на екзопланеті біля неї © N+1

Вчені повторно проаналізували дані, отримані за допомогою телескопа ALMA, і виявили на зірці Проксима Центавра потужний спалах, який стався в березні минулого року. На думку дослідників, подібні спалахи могли знищити життя на найближчій до Сонця екзопланеті, повідомляє Naked science.

На піку світності інтенсивність випромінювання зірки в 10 разів перевищила найяскравіші з сонячних спалахів, що коли-небудь спостерігалися в тому ж діапазоні. Всього за десять секунд яскравість зірки збільшилася в тисячу разів. Великому спалаху передував інший, слабший; разом вони тривали менше двох хвилин.

"Дуже ймовірно, що Проксима b, екзопланета, яка обертається навколо Проксими Центавра, під час спалаху отримала величезну дозу радіації", – заявили вчені. Варто відзначити, що дослідники і раніше знали про те, що планети періодично досягає рентгенівське випромінювання її зірки, хоч і меншої інтенсивності.

За кілька мільярдів років, які пройшли з часу формування Проксими b, спалахи, подібні березневому 2017 року, могли повністю позбавити планету атмосфери, рідкої води і знищити будь-яке життя, якби воно зародилося на планеті.