Комета - Комета Неймовірний Халк підійде на мінімальну відстань до Землі - Технології - dt.ua

Сьогодні повз Землю пролетить комета "Неймовірний Халк"

7 серпня, 2018, 12:41 Роздрукувати

Комета вперше опинилася у внутрішній Сонячній системі.

"Неймовірний Халк" пролетить на відстані 112 мільйонів кілометрів від Землі

7 серпня на мінімальну відстань до Землі підійде гігантська пофарбована в зелений колір комета, яку ще називають "Неймовірний Халк", повідомляє Space.com. Наголошується, що це, мабуть, перший раз, коли комета виявилася у внутрішній Сонячній системі.

Комета, офіційно названа C/2017 S3, вперше була відкрита 23 грудня 2017 року за допомогою телескопа PanSTARRS на Гаваях. 30 червня та 14 липня на кометі були зафіксовані два викиди речовини. Другий викид призвів до появи навколо об'єкта хмари газу, чий діаметр майже в два рази перевищує діаметр Юпітера. Зелений колір цієї хмари викликаний тим, що ціанід і молекули вуглецю нагріваються сонячним промінням і іонізуються.

Наголошується, що деякі російські вчені заявили про те, що зближення "Неймовірного Халка" з нашою планетою може стати причиною катастрофічних змін. Разом з тим, астроном Станіслав Шоу стверджує, що комета пройде на безпечній відстані від Землі і, як правило, зближення подібних об'єктів з планетою обходиться без будь-яких наслідків.

C/2017 S3 пролетить на відстані 112 мільйонів кілометрів від Землі. 16 серпня комета підійде на мінімальну відстань до Сонця, а потім продовжить рух до зовнішніх меж Сонячної системи. Побачити комету в нічному небі в даний момент не можна, але можливо, що коли вона почне свій зворотний шлях, вона буде помітна за допомогою потужних біноклів і телескопів.