Новини технологій - Швейцарські дослідники запропонували схрестити вагон з літаком - Технології - dt.ua

Швейцарські дослідники запропонували схрестити вагон з літаком

11 липня, 2016, 17:03 Роздрукувати

Вагони будуть кріпитися до літака-носія.

Пасажирські капсули будуть кріпитися до літака-носія © The Verge

Дослідники з Федеральної політехнічної школи в Лозанні запропонували схрестити залізничний вагон і літак. Як повідомляє The Verge, конструкція, що одержала назву Clip-Air, складається з чотирьох частин: трьох пасажирських капсул і літака-носія, вона зможе істотно скоротити кількість пересадок, які здійснюються пасажирами при перельотах.

Залізничні вагони або автобуси будуть виконані у вигляді фюзеляжу літака, але без потужних двигунів, крил і шасі. При прибутті в аеропорт вони будуть кріпитися до літака-носія, який підніме їх у повітря. При відкріпленні від літака капсули зможуть самостійно пересуватися по дорогах або залізничному полотні.

Дивіться також фото: Найбільший у світі літак "Мрія" вперше вийшов в комерційний рейс в Австралію

Вантажопідйомність однієї капсули складе 30 тонн, вона зможе вмістити в себе 450 пасажирів.

На думку розробників, на втілення подібної ідеї знадобиться 40-50 років. У найближчі 5 - 10 років вони планують побудувати робочий прототип конструкції, який зможе вмістити 150 пасажирів. Модель з трьох капсул буде побудована через 50 років.

Раніше повідомлялося про те, що Airbus отримав патент на модульну кабіну, в якій пасажири зможутьрозміститися ще до подачі літака на посадкову смугу. Ця кабіна буде встановлена на основну частину літака за допомогою крана після того, як попередній модуль буде з нього знято. Це повинно скоротити час підготовки літака до польоту і дозволить розмістити більше пасажирів на борту.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №38, 12 жовтня-18 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >