Реклама Burger King "зламала" Android-пристрої глядачів

Поділитися
Реклама Burger King "зламала" Android-пристрої глядачів Реклама Burger King "зламала" Google Home
Реклама за допомогою голосової команди активувала пристрої користувачів.

Американська мережа ресторанів швидкого харчування Burger King випустила рекламу, яка за допомогою голосової команди активувала Android-пристрої телеглядачів.

Коли персонаж в рекламі вимовляє фразу "Окей, Google. Що таке воппер?", вона активує віртуальний помічник на пристроях Google Home, розташованих поблизу телевізора, і вони починають зачитувати вголос статтю з "Вікіпедії" про цей бургер.

Користувачі висловили невдоволення таким підходом до реклами, оскільки вважали його порушенням особистого простору. Компанія Google протягом декількох годин виправила код, після чого пристрої Google Home перестали реагувати на рекламу Burger King.

Раніше повідомлялося про те, що додаток Google Maps для мобільних пристроїв навчилося самостійно обчислювати ймовірний пункт призначення у режимі навігації. Для визначення найбільш ймовірного пункту призначення функція Driving Mode аналізує історію попередніх маршрутів та історію пошукових запитів. Після того, як додаток визначить ймовірне місце прибуття, навігатор буде видавати стандартну в таких випадках інформацію про час у дорозі, щільності потоку і можливі маршрути.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі