Динозаври - Причиною вимирання динозаврів стали холод і сірчана кислота – вчені - Технології - dt.ua

Причиною вимирання динозаврів стали холод і сірчана кислота – вчені

17 січня, 2017, 15:22 Роздрукувати

Похолодання було викликано сульфатними аерозолями.

Динозаврів вбили холод і сірчана кислота © regnum.ru

Вчені заявили про те, що причиною вимирання динозаврів стало різке похолодання, яке було викликано сірчаною кислотою, що скупчилася у верхніх шарах атмосфери. Висновки вчених були опубліковані в журналі Geophysical Research Letters.

У ході дослідження вчені провели комп'ютерне моделювання, яке показало, що падіння на Землю астероїда могло викликати утворення у верхніх шарах атмосфери крапель сірчаної кислоти, що призвело до похолодання, яке багато видів пережити не змогли.

"Тривале похолодання, викликане сульфатними аерозолями, могло виявитися набагато більш значущим чинником для масового вимирання, ніж пил, який залишається в атмосфері на відносно недовгий час", - заявила одна з авторів дослідження Джулія Брюггер.