Біля найстарішої піраміди Єгипту знайшли десятки мумій - Технології - dt.ua

Польські археологи виявили в Єгипті десятки стародавніх мумій

2 липня, 12:59 Роздрукувати

Вік мумій оцінюється в дві тисячі років.

На одну з трун були нанесені два зображення Анубіса © J. Dąbrowski / PCMA

Команда польських археологів виявила десятки мумій недалеко від найстарішої відомої піраміди в некрополі біля селища Саккара. Як повідомляє Science in Poland, вік мумій оцінюється в дві тисячі років. При цьому, більшість мумій були поховані прямо в піску.

Наголошується, що команда археологів проводила розкопки в цьому регіоні протягом 20 років. Керівник археологічних досліджень Каміл О. Курашкевич розповів, що більшість мумій були поховані не в саркофагах, а просто забальзамовані, обгорнуті бинтами і занурені в ями, вириті прямо в піску. Деякі мумії були поховані у дерев'яних трунах. Дослідники відзначають, що всі вони погано збереглися.

Разом з тим, одна з трун привернула увагу вчених: вона була прикрашена імітацією єгипетського письма, а також кольоровим намистом. Дослідники припускають, що той, хто намалював цей малюнок, не вмів писати і намагався відтворити те, що він колись бачив. У ногах мумії також були намальовані два зображення Анубіса. Різьблену маску, що закривала обличчя покійного, швидше за все, вкрали.

Розкопки в Саккарі почав більше 20 років тому професор Карол Місливець. За цей час вчені знайшли два некрополя, розташованих на захід від піраміди Джосера. За версією археологів, там були поховані прості люди. Всього фахівці Польського центру середземноморської археології виявили більше 500 поховань.