Алкоголь змінює ДНК і викликає ще більшу тягу до випивки - вчені - Технології - dt.ua

Пияцтво може впливати на ДНК і викликати ще більшу тягу до алкоголю – вчені

30 січня, 2019, 13:09 Роздрукувати

Висновки дослідників можуть пояснити, чому потяг до алкоголю настільки сильний.

Пияцтво змінює ДНК © Pixabay

Вчені з Ратгерського і Єльського університетів заявили про те, що перекушування і пияцтво можуть викликати тривалі генетичні зміни, які призводять до появи ще більшої тяги до алкоголю. Як повідомляє Naked science, на думку дослідників, їхні висновки можуть пояснити, чому потяг до випивки настільки сильний і надалі внесуть внесок у розвиток нових способів лікування алкоголізму.

У ході дослідження вчені зосередили свою увагу на двох генах, які беруть участь у контролі поведінки алкоголіків: PER2, який впливає на біологічний годинник організму, і POMC, який регулює систему реагування на стрес.

Порівнюючи групи помірних, середніх і важких випадків пияцтва, дослідники виявили, що ці два гени змінювалися в двох останніх варіантах, що стало результатом процесу модифікації генів під впливом алкоголю, відомого як метилювання. Пияцтво і алкоголізм також показали зниження експресії генів. Вчені виявили, що ці зміни посилюються зі збільшенням вживання алкоголю.

У ході іншого експерименту учасники переглядали зображення, які були пов'язані зі стресом та алкоголем, і звичайні картинки. Крім того, їм показували контейнер з пивом, яке вони потім пробували. У результаті виявилося, що спричинені алкоголем зміни в генах призводять до появи більшої тяги до випивки.