Палеонтологи знайшли останки невідомого виду приматів

Палеонтологи знайшли останки невідомого виду приматів Мавпа мешкала на Землі близько 22 мільйонів років тому © Phys.org
Вчені знайшли зуби мавпи віком 22 мільйони років.

Палеонтологи виявили в Кенії зуби викопної мавпи, яка може виявитися "втраченою ланкою" еволюції приматів. Як повідомляє Phys.org, на думку дослідників, новий вид мешкав на Землі 22 мільйони років тому.

Новий вид отримав назву Alophia metios. Він дозволив заповнити "порожнечу" між видами, які мешкали на Землі 19 і 25 мільйонів років тому. Скам'янілі останки першого з них були знайдені в Уганді, а другого – у Танзанії.

У ході нового дослідження вчені провели розкопки в Західній Тургані - африканському регіоні, який характеризується наявністю великої кількості копалин, що охоплюють період з 19 до 25 мільйонів років тому. В даний час цей регіон досить посушливий, але мільйони років тому він був укритий лісами, тут протікали річки і струмки. Тут були знайдені останки викопних ссавців, включаючи перших слонів, і рептилій віком від 21 до 24 мільйонів років.

Зуби, що належать до невідомій мавпі, мають ряд примітивних особливостей, які дозволили віднести її до нового виду зниклих приматів. У них були відсутні лофы - гребені на жувальній поверхні зубів.

"Ці зуби настільки примітивні, що деякі вчені, яким ми їх показали, говорили, що це щелепа свині, а не мавпи. Але завдяки деяким особливостям, ми змогли переконатися в тому, що це зуби мавпи", - заявила одна з учених Еллен Міллер.

Раціон харчування прадавньої мавпи включав в себе тверді фрукти, насіння і горіхи. На думку вчених, включення в раціон листя сталося набагато пізніше і стало причиною еволюції зубів приматів.

Раніше палеонтологи виявили в Кенії останки, які належали найменшій людиноподібній мавпі в історії. Представники виду Simiolus minutus мешкали на Землі 12,3-12,56 мільйони років тому, а вага їхнього тіла досягала 3,5 кілограмів.