Палеонтологи знайшли новий вид динозавра з короткими передніми лапами

Палеонтологи знайшли новий вид динозавра з короткими передніми лапами Передні лапи Gualicho shinyae нагадували кінцівки тиранозавра © wikipedia
Незвичайні кінцівки кілька разів з'являлися в ході еволюції.

Вчені виявили в Патагонії динозавра, який мав такі ж короткі передні лапи, як і тиранозавр. "Недорозвиненість" цих органів давно була загадкою для науковців, нове ж відкриття свідчить про те, що незвичайні кінцівки кілька разів з'являлися в ході еволюції, повідомляється в журналі PLOS One.

Gualicho shinyae належав до хижих тварин-тераподів. Він важив близько 450 кілограмів і відрізнявся від усіх ящерів, що жили по сусідству. Незважаючи на великі габарити, передні лапи у динозавра розмірами нагадували руки дитини людини. Як і у тиранозавра, їх вінчали всього два пальці. Це означає, що короткі лапи формувалися в декількох видів ящерів незалежно один від одного. Причини цього дослідникам поки невідомі.

Нового динозавра назвали на честь духа гуалічу, якого шанують місцеві племена. Видове ім'я ящеру дали на честь Акіко Сінья (Akiko Shinya), провідного співробітника Філдовського музею природної історії (Чикаго).

Раніше дослідники заявили про те, що Tyrannosaurus rex, що жив у кінці крейдяного періоду, є інвазивним видом і прибув у Північну Америку з Азії в кінці епохи динозаврів.