Палеонтологи виявили в бурштині квіти віком 100 мільйонів років

Палеонтологи виявили в бурштині квіти віком 100 мільйонів років У бурштині виявлені квіти віком 100 мільйонів років
На думку дослідників, квіти опало з тропічного дерева.

Палеонтологи виявили в шматочку бурштину з М'янми квіти, вік яких оцінюється в 100 мільйонів років. Як відзначають дослідники, квіти відмінно збереглися, повідомляє журнал Paleodiversity.

На думку вчених, квіти опали з тропічного дерева. Можливо, гілку зачепив динозавр і квіти з неї опали в смолу хвойного дерева, яке знаходилося поруч.

Розміри квіток складають 3,5-5 міліметрів в ширину. У кожного з них по п'ять чашолистків і відсутні пелюстки. Рослина отримала назву Tropidogyne pentaptera, від грецького penta (п'ять) і pteron (крило). Судячи по формі квітів, вона нагадує рослини роду Ceratopetalum, поширені в Австралії та Папуа Новій Гвінеї.

Раніше палеонтологи знайшли останки гігантського стародавнього крокодила, "каролінського м'ясника". Тварина, яка жила 231 мільйон років тому, можливо, була найсмертоноснішою істотою на Землі до еволюції найбільших динозаврів.