В Антарктиді знайдено останки родича динозаврів розміром з ігуану - Технології - dt.ua

Палеонтологи виявили в Антарктиді останки "родича" динозаврів

1 лютого, 12:33 Роздрукувати

Рептилію назвали "король Антарктиди".

Рептилія жила в Антарктиді близько 250 мільйонів років тому © Naked Science

Палеонтологи виявили в Антарктиді останки рептилії розміром з ігуану, яка була "двоюрідним братом" динозаврів. Як повідомляє Naked science, 250 мільйонів років тому континент був домом для різноманітних представників дикої природи, в тому числі, для рептилії, назва якої означає "король Антарктиди".

Дослідникам вдалося виявити неповний скелет Antarctanax shackletoni, але вони вважають, що рептилія була хижаком, який полював на комах, ранніх родичів ссавців і земноводних.

Разом з тим, найцікавіше в рептилії – час і місце її проживання. Приблизно за мільйон років до появи Antarctanax shackletoni на Землі сталася одне з наймасовіших вимирань видів, в ході якого загинуло близько 90% тварин. Роки, що послідували за вимиранням, були еволюційно вільними, що призвело до появи нових видів, які змагалися один з одним. Однією з найбільш успішних груп стали архозаври, включаючи динозаврів.

Виявлення Antarctanax допоможе підтримати ідею про те, що Антарктида була місцем швидкої еволюції і диверсифікації після масового вимирання. Вчені підкреслюють, що континент – одне з місць, де наука перебуває на ранній стадії дослідження, і Antarctanax — лише маленький внесок у вивчення історії Антарктиди.