Новини палеонтології - Палеонтологи виявили останки викопного родича панди - Технології - dt.ua

Палеонтологи виявили останки викопного родича панди

30 жовтня, 2017, 12:46 Роздрукувати

Ведмеді мешкали на Землі 10 мільйонів років тому.

Давній родич панди мешкав на території сучасної Угорщини

Палеонтологи описали новий вид викопних ведмедів, які, імовірно, були родичами великої панди. Про своє відкриття вчені повідомили у журналі Geobios.

За словами дослідників, Miomaci panonnicum жив близько 10 мільйонів років тому на території сучасної Угорщини.

Вчені виявили верхню та частину нижньої щелепи ведмедя біля містечка Рудабаньє в Угорщині ще у 2013 році. Палеонтологи дослідили скам'янілості і порівняли їх з щелепами і зубами інших видів ведмежих. Вчені відзначили, що для однозначних висновків даних недостатньо, але, імовірно стародавні ссавці відносилися до тої ж підродини Ailuropodinae, що і сучасні великі панди. Мабуть, до раціону давніх ведмедів входила груба рослинна їжа, і за способом життя вони були схожі з великими пандами. Ведмідь був середніх розмірів і палеонтологи назвали його Miomaci panonnicum "маленький міоценовий ведмідь" з Паннонії.