Знайдені останки найменшої людиноподібної мавпи в історії - Технології - dt.ua

Палеонтологи виявили останки найменшої людиноподібної мавпи

8 листопада, 17:50 Роздрукувати

Вага мавп досягала 3,5 кілограмів.

Розмірами мавпи нагадували домашню кішку © N+1

Палеонтологи з Єльського університету та Університету штату Нью-Йорк виявили в Кенії останки, які належали найменшій людиноподібній мавпі в історії. Як повідомляє N+1, представники виду Simiolus minutus мешкали на Землі 12,3-12,56 мільйони років тому, а вага їхнього тіла досягала 3,5 кілограмів.

Корінні зуби невідомого виду приматів були знайдені ще у 2004 році. Дослідники вивчили скам'янілості і віднесли їх до виду Simiolus, представники якого мешкали в міоцені в Східній Африці.

Вчені припускають, що ці примати були дуже маленькими і розмірами нагадували кішку. Будова зубів мавп свідчить про те, що, принаймні частково, вони харчувалися листям. Дослідники провели філогенетичний аналіз сучасних і вимерлих вузьконосих мавп, до яких відносяться сімейство мартишкових та людиноподібні мавпи, і припустили, що рід Simiolus і сучасні людиноподібні мавпи — орангутанги, шимпанзе і горили — походять від спільного предка.