Палеонтологи виявили новий вид гігантського хижого динозавра

Палеонтологи виявили новий вид гігантського хижого динозавра Динозавр жив на планеті в крейдяному періоді © Naked Science
Динозаври жили на Землі в крейдяному періоді.

Палеонтологи з Таїланду заявили про те, що їм вдалося виявити новий вид гігантського хижого динозавра. Він належав до роду кархародонтозаврів і отримав назву Siamraptor suwati, повідомляє Naked science.

Кархародонтозаври мешкали на Землі в юрському та крейдяному періодах. Поряд зі спінозавридами вони були найбільшими хижаками того часу. Найбільша кількість останків була виявлена з баррема (127-121 мільйон років тому) до турона (93-89 мільйонів років тому). Потім їхнє місце зайняли менші в розмірах абелізавриди в Гондвані і тиранозавриди з Північної Америки та Азії.

Тепер дослідники описали викопний матеріал, який був знайдений у формації Хок-Круат в Хораті, що датується раннім крейдяним періодом. Вченим вдалося виявити останки черепа, хребта, кінцівок і стегон, які належали чотирьом динозаврам.

Філогенетичний аналіз показує, що сіамраптор - базальний член кархародонтозаврів: значить, він дуже рано відколовся від решти групи. Це також перший повний скелет кархародонтозавра, знайдений в Південно-Східній Азії. У поєднанні з аналогічними за віком знахідками з Європи і Африки він показує, що ця група динозаврів вже поширилася на три континенти до початку крейдяного періоду.

Раніше вчені з Нанкинського інституту геології і палеонтології виявили в зразках бурштина, знайдених на півночі М'янми, дивну істоту, що нагадує павука з довгим хвостом.