У Таїланді знайдений новий вид гігантського хижого динозавра - Технології - dt.ua

Палеонтологи виявили новий вид гігантського хижого динозавра

11 жовтня, 11:48 Роздрукувати

Динозаври жили на Землі в крейдяному періоді.

Динозавр жив на планеті в крейдяному періоді © Naked Science

Палеонтологи з Таїланду заявили про те, що їм вдалося виявити новий вид гігантського хижого динозавра. Він належав до роду кархародонтозаврів і отримав назву Siamraptor suwati, повідомляє Naked science.

Кархародонтозаври мешкали на Землі в юрському та крейдяному періодах. Поряд зі спінозавридами вони були найбільшими хижаками того часу. Найбільша кількість останків була виявлена з баррема (127-121 мільйон років тому) до турона (93-89 мільйонів років тому). Потім їхнє місце зайняли менші в розмірах абелізавриди в Гондвані і тиранозавриди з Північної Америки та Азії.

Тепер дослідники описали викопний матеріал, який був знайдений у формації Хок-Круат в Хораті, що датується раннім крейдяним періодом. Вченим вдалося виявити останки черепа, хребта, кінцівок і стегон, які належали чотирьом динозаврам.

Філогенетичний аналіз показує, що сіамраптор — базальний член кархародонтозаврів: значить, він дуже рано відколовся від решти групи. Це також перший повний скелет кархародонтозавра, знайдений в Південно-Східній Азії. У поєднанні з аналогічними за віком знахідками з Європи і Африки він показує, що ця група динозаврів вже поширилася на три континенти до початку крейдяного періоду.