Палеонтологи виявили нові сліди динозаврів

Палеонтологи виявили нові сліди динозаврів Сліди були залишені 100-145 мільйонів років тому © Популярная механика
Сліди були залишені динозаврами семи різних видів.

Вчені з Кембріджського університету виявили біля міста Гастінгс на півдні Англії сліди динозаврів, які були залишені приблизно 100-145 мільйонів років тому. Як повідомляє "Популярная механиа", 85 слідів належать семи різним видам динозаврів.

Наголошується, що сліди збереглися дуже добре, тому в деяких випадках можна розглянути навіть окремі лусочки, кігті та інші деталі. Розміри слідів становлять від двох до 60 сантиметрів. Їх залишили ігуанодон, анкілозавр, якийсь із видів стегозаврів, хтось із зауропод і деякі менші тераподи.

Крім того, дослідникам вдалося виявити сліди давніх рослин. На думку вчених, сліди були залишені навколо джерела води, вони закарбувалися у вологому ґрунті, швидко висохли і в такому вигляді були поховані під іншими породами. Сліди поступово оголилися внаслідок ерозії осадових гірських порід у 2014-18 роках.

Популярная механика

Раніше повідомлялося про те, що вчені представили нову версію загибелі динозаврів. На думку вчених, падіння астероїда на мексиканському півострові Юкатан спричинило масштабні виверження вулканів на території сучасної Індії. Значна кількість вуглекислоти і сірководню в результаті даних вивержень потрапили в атмосферу і світовий океан, що призвело до справді глобальної катастрофи.