В Австралії знайдені останки невідомого виду динозаврів - Технології - dt.ua

Палеонтологи виявили невідомий вид динозаврів

5 грудня, 15:05 Роздрукувати

Динозавр жив на Землі приблизно 100 мільйонів років тому.

Динозаври жили на Землі приблизно 100 мільйонів років тому © Популярная механика

Палеонтологи виявили в Австралії скам'янілості, які належали раніше невідомому виду динозаврів. Як повідомляє "Популярная механика", динозавр отримав назву Weewarrasaurus pobeni — на честь опалового поля, де були знайдені скам'янілі останки, і людини, яка подарувала скам'янілості науковому співтовариству.

Наголошується, що особина жила на Землі приблизно 100 мільйонів років тому під час Крейдового періоду. Дослідникам вдалося виявити нижню щелепу із зубами. На підставі аналізу останків, вчені з'ясували, що розмірами динозавр був з середню собаку. На думку дослідників, новий вид відносився до орнітоподів — інфраотряду птицетазових травоїдних динозаврів.

За словами дослідників, хоча в Австралії, по всій видимості, жили лише два великих орнітопода — мутабурразавр і ще один динозавр, зараз вивчається фахівцями, — дана територія, схоже, була домом для великої кількості менш великих видів.