У Чилі знайшли найдавніший в Америці слід людини - Технології - dt.ua

Палеонтологи виявили найдавніший в Америці слід людини

30 квітня, 2019, 15:10 Роздрукувати

Вік відбитка ноги оцінюється в 15,6 тисячі років.

Слід був залишений більше 15 тисяч років тому © N+1

Палеонтологи виявили в Чилі слід людини, який виявився найдавнішим в Америці. Як повідомляє N+1, вік сліду оцінюється в 15,6 тисячі років.

Найдавнішим слідом людини в Південній Америці вважався відбиток ноги віком близько 14,5 тисячі років, знайдений на розкопках Пилауко у місті Осорно на півдні Чилі.

Новий відбиток був знайдений там же ще у 2010 році. З тих пір вчені підтвердили, що це слід людини і визначили його вік за допомогою радіовуглецевого датування органіки на цьому місці. Крім сліду палеонтологи виявили в Пилауко кістки великих тварин, рештки безхребетних, фрагменти дерева і навіть примітивні інструменти.

Дослідники провели кілька експериментів і з'ясували, що слід залишила доросла людина, вага якої становила близько 70 кілограмів. Швидше за все, вона відносилася до іхновиду Hominipes modernus, родича сучасної людини.