Динозавр - Палеонтологи виявили давнього динозавра з головою-молотом - Технології - dt.ua

Палеонтологи виявили давнього динозавра з головою-молотом

7 травня, 2016, 16:44 Роздрукувати

На думку дослідників, динозавр був першим морським травоїдним ящером.

Рептилія мала нехарактерну для динозаврів голову-молот © N+1

Палеонтологи виявили в Китаї рештки незвичайного динозавра з головою-молотом, який жив приблизно 244 мільйони років тому. Вивчивши форму зубів і щелеп ящера, дослідники припустили, що він був травоїдним. Раніше настільки древніх рептилій, які харчувалися рослинами, вчені не знаходили. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Science Advances.

Динозавр, що отримав назву Atopodentatus unicus, мешкав у морі Тетіс в середньому Тріасі. Його рештки були виявлені дослідниками ще в 2014 році, але скам'янілості не містили збережених щелеп, тому вчені припустили, що рептилія, довжина якої сягала від двох до трьох метрів, харчувалася безхребетними. Рештки двох особин, які були виявлені і описані нещодавно, свідчать про помилковість цієї гіпотези.