Вчені відтворили зовнішній вигляд дитинча тиранозавра рекса - Технології - dt.ua

Палеонтологи відтворили вигляд дитинча тиранозавра рекса

7 березня, 2019, 12:37 Роздрукувати

Дитинчата хижих гігантів були пухнастими і беззахисними.

Дитинчата тиранозавра були беззахисними і часто ставали жертвами хижаків © Naked Science

Американські палеонтологи відтворили вигляд дитинчат тиранозавра рекса – гігантського хижого динозавра, який вважається одним із самих лютих хижаків своєї епохи. Як повідомляє Naked science, дитинча тиранозавра буде одним з експонатів на виставці, присвяченій цим тваринам, яка відбудеться в Нью-Йорку.

Дорослий тираннозавр у віці 20 років важив від шести до дев'яти тонн. Його зростання від ступнів до вершини стегон становив 3,6 – 3,8 метра, а довжина тіла доходила до 13 метрів. А ось дитинчата цих ящерів виглядали зовсім по-іншому.

Тіло маленьких динозаврів було довжиною близько 100 сантиметрів, його вкривало густе хутро, частина якого залишалася на спині і хвості по мірі дорослішання. Передні лапи були набагато довшими по відношенню до решти тіла, ніж у дорослих особин. На думку дослідників, вони відігравали значну роль у процесі зростання.

Кістки передніх лап були дуже гнучкими, а суглоби рухливими, можливо вони допомагали молодим особинам полювати, утримувати або роздирати здобич. Тим не менше, дитинчата, які тільки вилупилися з яйця, ставали легкою здобиччю для хижаків, і багато з них не доживали до року. Однак вони швидко росли і, на думку вчених, набирали у день по три кілограми.

Тиранозавр рекс мешкав на Землі близько 67 мільйонів років тому, але перші його родичі з'явилися ще 167 мільйонів років тому. Дослідники підкреслюють, що тиранозавр рекс мав великий мозок у співвідношенні з тілом, що могло виділяти їх серед інших динозаврів в інтелектуальному плані.

Читайте також: Вчені відкрили метатерія розміром з мишу, який жив серед арктичних динозаврів

Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили рештки унікального арктичного динозавра, який отримав назву Ugrunaaluk kuukpikensis, що означає "стародавня тварина річки Колвілл". У довжину даний динозавр досягав близько 7,5 м. У часи Ugrunaaluk kuukpikensis Арктика була вкрита хвойними лісами, а середньорічна температура була +7 градусів за Цельсієм.

Випуск №1281, 8 лютого-14 лютого Архів номерів | Зміст номеру < >