Оператори блокують впровадження послуги збереження номера

Поділитися
Оператори блокують впровадження послуги збереження номера На думку операторів, документ має суттєві недоліки. © compulenta.ru
Оператори мобільного зв'язку вважають, що документ про впровадження послуги перенесення абонентського номера та користування персональним номером, має багато недоробок, і вимагають внести зміни.

Мін'юст відмовив Нацкомісії, що здійснює держрегулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), у реєстрації "Положення про надання послуг перенесення абонентського номера та користування персональним номером" (Mobile Number Portability; MNP) - ключового документа, що регламентує правила надання нового сервісу. "У п'ятницю документ повернули нам із зауваженнями",- розповів член комісії Ігор Сиротенко. Подробиці претензій міністерства він повідомити не зміг, заявивши, що вони ще вимагають аналізу.

Послуга збереження номера при зміні мобільного оператора мала бути запроваджена вже 20 грудня - такі терміни комісія визначила у документі місяць тому. Сервіс повинен бути безкоштовним для абонентів - для його активації достатньо буде надіслати SMS або заповнити заявку на сайті оператора. Після цього переведення абонента має бути здійснено протягом доби з моменту реєстрації заяви. Фіксованим операторам дозволено впроваджувати MNP з 2015 року при наявності технічної можливості - послуга повинна стати обов'язковою в їхніх мережах тільки з 2025 року, пише Коммерсант-Украина.

Держоргани не вперше відхиляють правила надання MNP - у березні їх не погодили Антимонопольний комітет україни та Держпідприємництва після низки критичних листів від операторів та галузевих асоціацій. На думку учасників ринку, документ має суттєві недоліки. Оператори наполягають на тому, щоб, змінюючи оператора, абонент інформував не тільки "приймаючу" сторону, але і поточного оператора (оператора-донора). Компанії вимагають, щоб послуга не надавалася абонентам, що обслуговуються неавторизовано, тобто без надання персональних даних, а також наполягають на врегулюванні в документі питання заборгованості мігруючого абонента або залишку коштів на його рахунку.

Слід зазначити, що у НКРЗІ зазвичай байдуже ставляться до критики - під час офіційного обговорення становища більшість пропозицій учасників ринку не були враховані. Комісія погодилася лише з пропозиціями Держкомпідприємництва та Антимонопольного комітету, продовживши термін впровадження MNP всього на 20 днів і включивши у число адміністраторів центральної бази даних асоціації та консорціуми компаній.

Тепер запровадження MNP може затягнутися. Все залежить від серйозності зауважень Мін'юсту: можливо, вдасться врахувати їх на наступному засіданні комісії або документ доведеться кардинально переробляти, на що знову підуть місяці",- розповідає джерело у НКРЗІ. !zn

Читайте також:

Затверджено положення про перенесення мобільних і фіксованих номерів

Нацкомісія взяла під контроль тарифи мобільних операторів

В Україні підвищено плату за користування стаціонарним телефоном

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі