Причиною аварії індійського місячного зонда стало різке гальмування - Технології - dt.ua

Названо причину аварії індійського місячного зонда

29 листопада, 11:30 Роздрукувати

"Вікрам" розбився через занадто різке гальмування на другому етапі зниження.

"Вікрам" розбився через різке гальмування © Популярная механика

Індійська організація космічних досліджень (ІSRO) назвала причину аварії місячного посадкового зонда "Вікрам". Апарат не зміг здійснити посадку на Місяць через занадто різке гальмування на другому етапі зниження, повідомляє N+1.

ІSRO дала відповідь на запит депутата нижньої палати парламенту Індії про те, що стало причиною аварії. У ньому йдеться про те, що все проходило штатно до початку другої фази зниження. До цього моменту модуль успішно знизився з 30 до 7,4 кілометрів, а його швидкість зменшилася з 1583 до 146 метрів на секунду.

Разом з тим, пізніше гальмування вийшло за розрахункові рамки, через що "Вікрам" впав на відстані приблизно 500 метрів від місця передбачуваної м'якої посадки. Вчені відзначають, що більшість апаратури спрацювала успішно, а всі вісім наукових інструментів на борту орбітальної станції працюють і передають інформацію на Землю. Також вони відзначають, що запуск і маневри на орбіті пройшли з високою точністю, через що очікуваний час роботи місії збільшується до семи років.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Читайте також: КБ "Південне" представило місячний посадковий апарат

"Вікрам" повинен був здійснити посадку на Місяць 7 вересня, але на висоті 2,1 кілометра від поверхні супутника Землі зв'язок з ним було втрачено. У разі успіху висадки Індія стала б четвертою країною, після СРСР, США і Китаю, яка здійснила висадку на Місяць. Вона також стала б першою країною, яка досягла південного полюса супутника Землі.

За матеріалами: N+1 /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №47, 7 грудня-13 грудня Архів номерів | Зміст номеру < >