NASA вирішило завершити місію телескопа Кеплер - Технології - dt.ua

NASA заявило про завершення місії телескопа "Кеплер"

31 жовтня, 2018, 16:54 Роздрукувати

Телескоп вичерпав запаси палива.

Телескоп "Кеплер" завершує свою місію © NASA

NASA заявило про те, що прийняло рішення завершити місію телескопа "Кеплер". Як повідомляється на сайті агентства, через дев'ять років дослідницької роботи телескоп вичерпав запаси палива, тому було прийнято рішення припинити його наукову діяльність на поточній, безпечній орбіті далеко від Землі.

Як підкреслюють дослідники, за час своєї діяльності "Кеплер відкрив понад 2,6 тисяч планет за межами Сонячної системи, багато з яких потенційно придатні для життя.

Відкриття, зроблені за допомогою "Кеплера", показують дослідникам, що біля 20-50% зірок, які можна помітити на нічному небі, можуть існувати невеликі, імовірно, кам'янисті планети розміром із Землю. Більшість зі знайдених телескопом планет не схожі на ті, які зустрічаються в Сонячній системі: їхні розміри розташовуються між розмірами Землі і Нептуна, вченим ще належить розібратися в природі їхнього походження.

Орбітальний телескоп "Кеплер" був запущений в 2009 році. У 2013 році один з двигунів телескопа вийшов з ладу, внаслідок чого була втрачена здатність до точної орієнтації інструмента в просторі. Однак телескоп продовжував використовуватися в рамках місії К2, націленої на спостереження за зірками в площині екліптики.