NASA вирішило перевести телескоп "Кеплер" у сплячий режим

NASA вирішило перевести телескоп "Кеплер" у сплячий режим "Кеплер" пробуде в сплячому режимі до серпня © NASA
Телескоп майже вичерпав запаси палива.

Наукова команда місії "Кеплер" отримала відомості про те, що телескоп майже вичерпав запаси палива, у зв'язку з чим фахівці прийняли рішення перевести його в сплячий режим. Як повідомляє NASA, на такий крок вчені пішли для того, щоб забезпечити можливість передачі даних, які були зібрані телескопом за останній час.

Після того, як вчені отримають ці дані, вони сподіваються, що залишків палива вистачить на те, щоб "Кеплер" зміг продовжити спостереження. З 12 травня телескоп займався вивченням області неба, близької до сузір'я Рака, яку він вже досліджував у 2015 році. Дані останнього спостереження дозволять астрономам підтвердити знайдені екзопланети і відкрити нові. Разом з тим, палива на борту телескопа залишилося небагато, тому його вирішили зберегти для передачі інформації.

2 серпня телескоп вийде зі сплячого режиму і направить свою антену в бік Землі для передачі даних. Якщо передача пройде успішно, вже 6 серпня телескоп почне свою останню, 19 кампанію зі збору даних. На думку дослідників, палива повинно вистачити телескопу на кілька місяців.

Орбітальний телескоп "Кеплер" був запущений у 2009 році. У 2013 році один з двигунів телескопа вийшов з ладу, внаслідок чого була втрачена здатність до точної орієнтації інструмента в просторі. Однак телескоп продовжує використовуватися в рамках місії К2, націленої на спостереження за зірками в площині екліптики. За допомогою телескопа було виявлено більше трьох тисяч екзопланет.

Раніше повідомлялося про те, що вчені відкрили екзопланету з орбітою, що суперечить теоретичним моделям. Обертаючись навколо досить невеликої зірки, вона відхилена від площини обертання зірки на 76%. Планета має масу, близьку до маси Юпітера, але розташовується на більш близькій відстані до зірки.