NASA показало, яким міг бути Марс 4 мільярди років тому

Відео
У ролику показано марсіанське озеро, хмари і кам'янисті долини: імовірно, атмосфера червоної планети була досить щільною, щоб зберегти тепло для формування океанів. В кінці фільму вчені продемонстрували реальні види сучасної планети, щоб можна було порівняти, як змінювався Марс протягом тисячоліть.

На офіційному сайті NASA опубліковано анімаційний ролик, що демонструє можливий пейзаж Марса 4 млрд років тому, коли планета була ще молода і володіла густою атмосферою, пише Huffington Post. Фільм створений вченими Goddard Space Flight Center.

Автори ролика ґрунтувалися на останніх відкриттях марсохода Curiosity та інших спостереженнях марсіанської природи. Вони припускають, що атмосфера планети була досить щільною, щоб зберегти тепло для формування океанів. Таким чином, анімації присутній вид марсіанського озера, хмар і кам'янистих долин.

В концефильма вчені продемонстрували реальні види сучасного Марса, зняті марсоходом Curiosity, щоб глядачі могли побачити, як змінювалася Червона планета протягом тисячоліть. !zn