Сонячний зонд NASA передав на Землю перші дані - Технології - dt.ua

NASA отримало перші дані з сонячного зонда

5 серпня, 17:45 Роздрукувати

Parker Solar Probe передав на Землю дані, зібрані в ході перших двох зближень із зіркою.

Parker Solar Probe передав на Землю 22 гігабайти даних © NASA

NASA заявило про те, що сонячний зонд Parker Solar Probe завершив передачу на Землю даних, які були зібрані під час перших двох зближень із зіркою. Всього зонд зміг передати 22 гігабайти даних, набагато більше, ніж очікували вчені, повідомляє Naked science.

Наголошується, що телекомунікаційна система Parker Solar Probe працює набагато краще, ніж передбачалося. Крім того, у період з 24 липня по 15 серпня зонд передасть на Землю ще 25 гігабайт даних. Разом з тим, самі дані будуть опубліковані тільки в кінці цього року, коли Parker Solar Probe здійснить третій обліт навколо зірки з п'яти запланованих.

Вчені очікують, що за весь час місії, кінець якої намічений на 2025 рік, Parker Solar Probe вдасться зібрати достатньо інформації для того, щоб, нарешті, розгадати одні з головних загадок Сонця і вирішити багаторічні суперечки: наприклад, чому корона — зовнішні шари атмосфери світила набагато гарячіша, ніж його поверхня (мільйон градусів проти 5,5 тисячі градусів відповідно).