Kepler-452b - NASA опублікувало додаткову інформацію про другий Землі - Технології - dt.ua

NASA опублікувало додаткову інформацію про "другу Землю"

24 липня, 2015, 04:31 Роздрукувати

У Kepler-452b більше земних рис, ніж в інших планет, які були відкриті раніше.

Планета Kepler-452b (крайня зліва) і Земля (крайня праворуч)

Нещодавно NASA повідомило, що орбітальний телескоп "Кеплер" виявив "другу Землю". Астрономи назвали дану планету Kepler-452b, вона обертається по орбіті навколо своєї зірки приблизно на такій же відстані, що і Земля, а її діаметр більше земного на 60%. Зоряна система Kepler-452 знаходиться на відстані 1400 світлових років від нашої планети в сузір'ї Лебедя.

Дослідники кажуть, що у Kepler-452b більше земних рис, ніж в інших планет, які були відкриті раніше. Дані планети дуже цікавлять вчених, так як вони досить компактні і прохолодні для наявності води в рідкому вигляді на їхній поверхні. Тобто, на них можуть бути умови, сприятливі для існування життя.

Один з провідних вчених NASA Джон Грюнсфельд назвав планету Kepler-452b поки що найбільш схожою на Землю.

"Для мене дуже почесно повідомити вам цю новину сьогодні. У нас тепер є новий знайомий, який оселився по сусідству", - додав аналітик дослідницького центру NASA у Каліфорнії Джон Дженкінс.

Однак це сусідство досить відносно: сучасний космічний апарат, який створений людиною, зможе дістатися до Kepler-452b лише через 25 млн років.