"Ми вивчили всі повідомлення про втрату даних, ідентифікували і виправили всі відомі проблеми та додатково провели внутрішню перевірку. У той же час, кількість скарг на втрату даних була дуже малою (одна сота частина 1% від всіх оновлених), але будь-яка втрата даних є серйозною проблемою", - йдеться в повідомленні.
Відзначається також, що команда підтримки Microsoft надасть безкоштовну допомогу всім, хто постраждав у результаті установки оновлення.
Оновлення було випущено на початку жовтня, після чого деякі користувачі заявили про видалення файлів з папки "Мої документи". Крім того, користувачі, які встановили оновлення, скаржилися на те, що браузер Edge не може з'єднатися з інтернетом, а деякі заявляли про те, що їхні комп'ютери були заблоковані.