Людина повисла на інформаційному гачку — вчений

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Людина повисла на інформаційному гачку — вчений © Pixabay
43% користувачів дивляться в свої смартфони вже через п'ять хвилин після пробудження. 10% користувачів смартфонів звертаються до них 5427 раз на день.

Людина повисла на інформаційному гачку. 43% користувачів дивляться в свої смартфони вже через п'ять хвилин після пробудження. 10% користувачів смартфонів звертаються до них 5427 раз на день. Середній користувач 2617 раз намагається побачити щось нове.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Георгій Почепцов, доктор філологічних наук, професор. На його думку, у людей виник новий тип залежності, що називається FOMO - fear of missing out. Вона полягає в боязні не знати того, що знають інші.

"Однотипні процеси є і в Фейсбуці. Людина стежить за лайками під своїми постами, оскільки кожен чужий лайк несе позитив, причому і самі лайки були придумані, щоб розкріпачити емоції тих, хто їх ставить. А потім інформація про людину продається і купується, оскільки бізнес і політтехнологи навчилися її використовувати", - підкреслює вчений.

Детальніше про інформаційні маніпуляції читайте в матеріалі Георгія Почепцова "Інформаційний двобій, або Як людина в краватці перемагає людину в капцях" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі