Комети Чурюмова-Герасименко - Комети Чурюмова-Герасименко була утворена двома зіткнулися космічними тілами - Технології - dt.ua

Комета Чурюмова-Герасименко була утворена двома космічними тілами

29 вересня, 2015, 12:00 Роздрукувати

Матеріал різних частин комети відрізняється за своїм складом.

Комета Чурюмова-Герасименко була утворена двома зіткнулися космічними тілами © NASA

Останні відкриття, які були зроблені Європейським космічним агентством, підтверджують припущення щодо того, що комета Чурюмова-Герасименко була утворена двома космічними тілами, які зіткнулися на невеликій швидкості. Інформацію про це оприлюднило видання New Scientist.

У липні 2014 року, до того, як космічний апарат Rosetta вирушив до комети, астрономи висунули два припущення щодо походження комети. Відповідно до першого з них, вона була утворена зіткнення двох тіл, друге ж пояснювало походження комети руйнуванням космічного тіла більшого розміру.

Матео Массіроні, геолог з Падуанського університету, і його колеги аналізували зображення комети, зроблені з високою роздільною здатністю, і прийшли до висновку, що комета не могла бути утворена шляхом ерозії одного космічного тіла. Дослідивши матеріал, з якого складається комета, вчені прийшли до висновку, що склад матеріалу в різних частинах комети відрізняється, що свідчить про те, що комета складається з двох різних частин.

Читайте також: Європейське космічне агентство опублікувало інтерактивну карту комети Чурюмова-Герасименко

Вчені виявили, що матеріал "голови" комети не збігається з матеріалом "тіла". Кожна частина комети має унікальні шари, які нагадують дві половинки різних цибулин, які були з'єднані воєдино. Ця знахідка свідчить про те, що комета була утворена шляхом зіткнення двох космічних тел.

комета чурюмова-герасименко
NASA

Раніше повідомлялося про те, що Rosetta виявила на кометі 120 яскравих плям шириною близько декількох метрів. На думку астрономів, ці плями можуть виявитися слідами водного льоду.

Випуск №35, 21 вересня-27 вересня Архів номерів | Зміст номеру < >