Китайська космічна лабораторія згоріла в атмосфері Землі

Китайська космічна лабораторія згоріла в атмосфері Землі "Тяньгун-2" згоріла в атмосфері © Naked Science
Частина незгорілих уламків впала в Тихий океан.

Китай провів контрольоване виведення з орбіти Землі космічної лабораторії "Тяньгун-2". Невелика частина уламків апарату, які не згоріли в атмосфері, впала в Тихий океан, повідомляє Naked science.

"Тяньгун-2" складалася з двох відсіків, її довжина становила 10 метрів, а маса – понад вісім тонн. Вона вважається першою космічною лабораторією Китаю.

Апарат був виведений на орбіту планети у вересні 2016 року і пропрацював в космосі майже три роки, хоча, згідно з проектом, термін його служби становив два роки. Завдяки "Тяньгун-2" Пекін провів серію експериментів, зокрема випробував технологію заправки ракетним паливом прямо на орбіті, крім того, лабораторія прийняла пілотований космічний корабель "Шеньчжоу-11" і вантажний космічний корабель "Тяньчжоу-1".

На початку червня Китай успішно провів запуск ракети-носія з плавучої платформи в Жовтому морі. Пусковий майданчик було встановлено на спеціальній баржі.