Новини науки - Інтелект на 50-80% залежить від генетичних факторів – вчені - Новини IT і науки - dt.ua

Інтелект на 50-80% залежить від генетичних факторів – вчені

13 березня, 14:44 Роздрукувати

Дослідники виявили більше 500 генів, пов'язаних з інтелектом.

Вчені виявили 538 генів, пов'язаних з інтелектом

Шотландські вчені виявили більше 500 генів, які відповідають за розвиток інтелекту, провівши наймасштабніше дослідження в даній області, повідомляє The Herald.

У ході дослідження вчені порівняли ДНК 240 тисяч людей зі всього світу і виявили 538 генів, пов'язаних з інтелектом, що в 10 разів більше, ніж дослідникам вдавалося знайти в ході попередніх досліджень. Вчені також змогли виявити 187 регіонів в геномі, пов'язаних з навичками мислення.

"Інтелект - це спадкова риса з близькими і сімейними оцінками наслідування, що вказують, що приблизно 50-80% відмінностей в інтелекті можна пояснити генетичними факторами", - заявив один з дослідників Девід Хілл.

Крім того, дослідники встановили, що наявність "генів інтелекту" зменшує ризик розвитку хвороби Альцгеймера, депресії, шизофренії і ожиріння.

Автори дослідження стурбовані моральною стороною свого відкриття, яке, по суті, дозволяє "моделювати" майбутню дитину на генному рівні. Можливість вибирати ембріони на основі їхніх "генів інтелекту" може призвести до втрати різноманітності, говорять вчені.