Хаббл отримав знімок галактики з відкритими рукавами - Технології - dt.ua

"Хаббл" зробив знімок галактики "з розкритими обіймами"

12 лютого, 13:20 Роздрукувати

Галактика знаходиться на відстані 425 мільйонів світлових років від Землі.

Галактика знаходиться в сузір'ї Живописця © spacetelescope.org

Вчені за допомогою телескопа "Хаббл" одержали знімок галактики NGC 2008. На представленому зображенні вона ніби розкриває свої спіральні рукави на зустріч глядачеві, повідомляється на сайті обсерваторії.

Об'єкт розташовується на відстані 425 мільйонів світлових років від Землі в сузір'ї Живописця. Галактика була відкрита в 1835 році Джоном Гершелем. Вона позначається як галактика типу Sc в послідовності Хаббла. Буква S означає, що об'єкт є спіральною галактикою, а с – що в неї відносно невеликий центральний балдж і розкриті рукави.

Спіральні галактики – найпоширеніший тип галактик у Всесвіті, до цього класу належить 70% всіх відомих подібних об'єктів, включаючи нашу рідну галактику Чумацький Шлях.