Хаббл - Хаббл відкрив реліктову галактику недалеко від Чумацького Шляху - Новини IT і науки - dt.ua

"Хаббл" відкрив реліктову галактику недалеко від Чумацького Шляху

13 березня, 12:35 Роздрукувати

Зореутворення в галактиці припинилося мільярди років тому.

Зореутворення в галактиці зупинилося 10 мільярдів років тому © NASA

Вчені за допомогою телескопа "Хаббл" виявили реліктову галактику, яка розташовується недалеко від Чумацького Шляху, повідомляє NASA.

Як відзначають дослідники, на початку свого розвитку галактика NGC 1277 продукувала зірки в тисячу разів швидше, ніж Чумацький Шлях, але приблизно 10 мільярдів років тому зореутворення в ній припинилося.

Наголошується також, що "Хаббл" і раніше знаходив "червоні і мертві" галактики, але ця знахідка стала найближчою до Чумацького Шляху. NGC 1277 містить в два рази більше зірок, ніж Чумацький Шлях, але вона майже в чотири рази менше. Вчені припускають, що вона не змогла зібрати достатню кількість матеріалу для того, щоб розвинутися в масивне скупчення.

Спостереження за галактикою показали, що вона практично повністю складається з багатих металами старих червоних зоряних кластерів, в той час як молоді, блакитні, зірки в ній відсутні майже повністю.