Google запустила сервіс швидкого завантаження сторінок на мобільних пристроях

Поділитися
Google запустила сервіс швидкого завантаження сторінок на мобільних пристроях Google запустила проект Accelerated Mobile Pages
Розробники метою нововведення назвали можливість створювати полегшені версії веб-сторінок і скорочувати час завантаження.

Компанія Google запустила проект Accelerated Mobile Pages (AMP), який дозволить швидше завантажувати новинні статті в браузері мобільних пристроїв.

Як повідомили у компанії Google, в основі проекту лежить новий стандарт AMP HTML, який дозволяє створювати полегшені версії веб-сторінок і скорочувати час завантаження.

Крім того, AMP-файли можуть кешуватись в "хмарі". В результаті видавці отримують можливість контролювати відображення вмісту в публікації, а платформи - прискорювати його завантаження за допомогою кешування.

Відкритий вихідний код для створення AMP-сторінок опублікований на GitHub і доступний всім видавцям і ЗМІ. При виявленні статті з цим кодом у пошуковику користувачеві не доведеться переходити на сайт видання - матеріал відкриється безпосередньо в пошуковику.

Раніше схожу технологію Instant Articles - можливість читати статті прямо в стрічці новин - запустила соцмережа Facebook.

"Ми хочемо, щоб веб-сторінки з найрізноманітнішим контентом - відео, анімацією і графікою - завантажувалися миттєво разом з будь-якими форматами рекламних оголошень", - пояснив мету нововведення віце-президент Google по розробках Девід Бесбри.

Він додав, що в результаті на різних платформах і пристроях буде використовуватися однакову кодування, оптимізуючи час завантаження контенту, незалежно від моделі телефону користувача.

При цьому, як пояснили в Google, трафіку інтернет-ЗМІ не позбудуться - формат сумісний з інструментами веб-аналітики. Крім того, видавці продовжать отримувати повний дохід від реклами, яка демонструється разом з контентом, на частку Google не претендує.

"Одна з основних цілей проекту - підтримка систем платних підписок і платного контенту. Ми будемо співпрацювати з видавцями та всіма зацікавленими учасниками ринку, щоб разом визначити параметри рекламних оголошень, які не будуть негативно впливати на швидкість завантаження, до якої прагне технологія AMP", - відзначили в компанії.

У тестовому режимі до проекту вже долучилися понад 30 майданчиків, серед яких - El Pais, Guardian, La Stampa, Twitter, Pinterest та інші. У пошуковику Google статті нового формату з'являться на початку 2016 року. Однак, як уточнили в компанії, переваги в пошуковій видачі вони мати не будуть.

AMP-статті будуть підтримуватися більшістю сучасних браузерів на платформах Android і iOS.

Раніше повідомлялося, що компанія Google купила стартап Jibe Mobile, який займається розробкою нового стандарту SMS. Сума угоди не розголошується.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі