Google створив телефонного асистента для людей без інтернету

Поділитися
Google створив телефонного асистента для людей без інтернету
Йому можна задавати будь-які питання 24/7.

Техно гігант Google створив цифрового помічника Google Assistant, який буде доступний користувачам інтернету через їх стаціонарні телефони, смартфони, ноутбуки і навіть інтелектуальні колонки, повідомляє TechCrunch.

На заході компанії, в Нью-Делі, компанія анонсувала телефонну лінію, яка працює 24 години на добу і 7 днів на тиждень, на яку будь-яка людина може зателефонувати, щоб отримати відповіді на свої запитання. Користувачам з Індії треба лише набрати 000-800-9191-000. До того ж, дзвінки є безкоштовними.

Раніше в цьому році компанія уклав партнерську угоду з KaiOS, щоб надати Assistant функції телефонів з доступом в Інтернет.

Мануель Бронштейн, віце-президент Google, сказав, що з допомогою цього телефонного асистента компанія зможе охопити сотні мільйонів користувачів в Індії, які в даний час не мають доступу до смартфонів або Інтернету.

Перш ніж запустити цю програму, компанія запустила тестову версію для телефонної лінії з тисячами користувачів у Лакхнау і Канпурі.

За даними компанії, в Індії більше 500 мільйонів користувачів мають доступ до мережі, близько 450 мільйонів використовують смартфони і більше половини з 1,3 мільярда людей у країні все ще не підключені до інтернету.

Раніше, розробники Google навчили нейромережа домальовувати відсутню частину фотографії, навіть якщо від неї прихована велика частина зображення. В основі алгоритму лежить архітектура генеративно-змагальної нейромережі.

Така архітектура має на увазі, що алгоритм складається з двох частин: одна з них домальовує фотографію, а друга – намагається відрізнити результат роботи першої від справжніх знімків з навчальної вибірки.

Однією з ключових особливостей підходу дослідників стало те, що в результаті роботи нейромережі виходить два знімка: перший – початковий, на якому частина зображення закрита прямокутником, а другий – це маска, що показує, яка частина була залита.

Такий підхід дозволив дискриминатору сконцентруватися на області, домальованою генератором, і тим самим підвищити якість розпізнавання підробок. Це в свою чергу підвищило якість роботи генератора після навчання.

Поділитися
Підготував/ла Стажер
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі