ДНК - Гени неандертальців викликають депресію і нікотинову залежність у сучасних людей - Технології - dt.ua

12 лютого, 2016, 11:47 Роздрукувати

ДНК неандертальців негативно впливають на здоров'я людини.

Гени неандертальців негативно впливають на здоров'я сучасної людини © Naked Science

Вчені з Університету Вандербільта штату Тенессі встановили, що успадковані сучасними людьми від неандертальців ДНК негативно впливають на здоров'я. Зокрема, вони є причиною частих депресій, нікотинової залежності, захворювань шкіри і крові, повільного метаболізму. Результати роботи вчених були опубліковані в журналі Science.

Вченим давно було відомо про те, що у 1,5 - 4% сучасних європейців і азіатів є ДНК неандертальців. У ході нового дослідження вчені проаналізували генетичні зразки 28 тисяч пацієнтів і встановили кореляцію між генами неандертальців і 12 різними проблемами зі здоров'ям, включаючи часті депресії, нікотинову залежність, інфекції шкіри, уповільнений метаболізм, підвищене згортання крові і мутації, пов'язані з хворобою Паркінсона.