Фізики розрахували час на подорож до центру Землі

Фізики розрахували час на подорож до центру Землі Вчені назвали час подорожі до центру Землі
Подорож до центру нашої планети займе 1,8 року.

Фізики з Пенсільванії уточнили час, який знадобиться для подорожі крізь тунель до центру Землі. Результати досліджень вчених були опубліковані на сайті arXiv.org.

За розрахунками вчених, подорож до центру Землі займе 1,8 року. При цьому вони враховували кілька факторів. Перш за все, вчені проводили розрахунки в рамках еталонної моделі Землі, в якій враховується зміна гравітаційного потенціалу через різну щільність на різній глибині планети.

Читайте також: Падіння метеоритів створило сприятливі умови для виникнення життя на Землі – вчені

Крім того, дослідники припустили заповнення тунелю повітрям, що робить необхідним облік його сили опору. Крім того, в якості засобу пересування вчені розглядали літак Airbus A380.

Раніше вчені отримали оцінку часу подорожі крізь центр планети в 38 і 42 хвилини. У першому випадку розрахунки проведені в рамках попередньої еталонної моделі Землі, але не передбачають заповнення тунелю повітрям. У другому випадку розрахунки припускають переміщення в безповітряному тунелі, що знаходиться в однорідній планеті.

Раніше міжнародна група геологів з'ясувала, що тверде металеве ядро всередині Землі утворилося 1-1,5 млрд років тому. Також учені змогли визначити швидкість росту земного ядра: за рік його радіус збільшується приблизно на 1 мм.