"Ця реклама суперечить політиці Facebook, тому ми вирішили заблокувати її. Незважаючи на те, що завантаження ролика на Facebook дозволене, його платне просування заблоковано", - заявили в соціальній мережі. На просування ролика було витрачено від 20 до 80 тисяч доларів.
Наголошується, що ролик почали просувати в Facebook у неділю, орієнтуючись на виборців з Флориди та Аризони. До ранку понеділка він набрав більше мільйона переглядів. Раніше від показу цього ролика відмовився CNN, а NBC і Fox News заявили про те, що перестануть поширювати його в своїй мережі.
Ролик показує караван біженців, які йдуть до кордону Мексики та США. Учасники каравану представлені небезпечними злочинцями, які загрожують американцям.
Нагадаємо, у вівторок, 6 листопада, стартують "проміжні вибори" у Конгрес США. Повністю переобирається нижня палата Конгресу – Палата представників, а також 35 сенаторів зі 100. Крім цього, переобираються 39 губернаторів штатів і територій, а в низці штатів проводяться інші місцеві вибори, зокрема й вибори мерів окремих міст. Їхні наслідки можуть бути майже такими ж суттєвими, як і результати виборів голови держави.