"Фабрика тролів" активізувалася у Twitter після аварії MH17

Поділитися
"Фабрика тролів" активізувалася у Twitter після аварії MH17 Twitter опублікував повний архів твітів та медіа "фабрики тролів" © Pixabay
"Тролі" Кремля зробили популярними хештеги - #провокациякиева, #киевсбилбоинг, #киевскажиправду.

Соціальна мережа Twitter опублікувала повний архів твітів та медіа, пов'язаних з розслідуванням щодо спроб маніпулювати політичними поглядами користувачів. Майже третина акаунтів, які мають зв'язок із російським "Агентством інтернет-досліджень" була створена в березні-червні 2014 року. Понад 500 аккаунтів зареєстровано у серпні 2013 року - один із пікових місяців у формуванні мережі (другий - травень 2014 року).

Як пише російське видання РБК, максимальна активність цих акаунтів у 2014 році почалася після катастрофи в Донбасі Boeing MH17. Згідно аналізу, найбільше твітів "фабрики тролів" з'явилося в період з липня по жовтень 2014 року. У цей час стали популярними хештеги: #провокациякиева, #киевсбилбоинг, #киевскажиправду.

"З кожним з цих тегів було опубліковано більше 20 тисяч записів. У своєму керівництві компанія Twitter вказує, що теги, які стають популярними, потрапляють до розділу "Актуальні теми" - тоді їх бачитимуть навіть ті користувачі, які не цікавляться даною темою. Таким чином тему виводять до топу Twitter", - пише видання.

Нагадаємо, що у США ввели санкції проти 14 співробітників російської "фабрики тролів" - "Агентства інтернет-досліджень" Євгена Пригожина. Їх звинувачують у втручанні в американські вибори 2016 року.

У лютому Міністерство юстиції США висунуло 13 громадянам Росії і трьом російським компаніям звинувачення у втручанні в президентські вибори 2016 року. Усі обвинувачені є співробітниками "Агентства інтернет-досліджень". Вашингтон висловив намір домагатися їхньої екстрадиції.

Раніше прес-служба Twitter повідомляла, що у США близько 1,4 мільйона користувачів соцмережі були повідомлені про те, що вони взаємодіяли з обліковими записами, пов'язаними із так званою "фабрикою тролів".

Як повідомляло видання The Times, журналіст якого поспілкувався з колишніми російськими "тролями", "фабрикою тролів" керує Євген Пригожин - бізнесмен, пов'язаний з президентом РФ Володимиром Путіним. Раніше їхня робота була націлена на те, щоб вплинути на думку російськомовної аудиторії. Останнім часом почали з'являтися звіти про те, що повідомлення "тролів" англійською мовою стають все більш важливими. Аналітики кажуть, що мета інформаційної війни Кремля полягає у підриві довіри до західних інститутів та підтримки певних осіб.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі